Luang Prabang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stijn Verkoelen - WaarBenJij.nu Luang Prabang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stijn Verkoelen - WaarBenJij.nu

Luang Prabang

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

05 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Jaja daar zijn we weer. Gisteravond feestje gehad in LUang Prabang (Laos) aan de Mekong rivier. Super relaxte bar. We reizen momenteel met een groep van 11 personen want we hebben wat Engelse leren kennen. Relaxte mensen. We moesten wel weer optijd terug zijn want ons hotel ging dicht om 00u... Apart maar goed. Dus redelijk op tijd wakker geworden. Vandaag zijn we met die groep naar watervallen gegaan in de buurt van Luang Prabang. Echt super mooi. We zijn daar de hele dag geweest zwemmen en chillen. Vanavond lekker eten en dan gaan we even wat drinken ergens.. morgen meer want mn internettijd is op.. ciaooo

• 05 Juli 2011 - 12:49

Yara:

Ha feestbeestje, wou dat ik daar mee kon badderen bij die waterval :)
    x x x x x x x x x

• 07 Juli 2011 - 12:40

Stijn Verkoelen:

Volgende x gaan we samen badderen..