Bangkok again! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stijn Verkoelen - WaarBenJij.nu Bangkok again! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stijn Verkoelen - WaarBenJij.nu

Bangkok again!

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

14 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Goeiesmiddagssss, weer even een update'tje vanuit Azie. We zijn inmiddels weer in Bangkok voor 2 dagen en vertrekken morgen naar Ko Tao. We worden vannacht opgehaald en dan gaan we met de bus naar Chumpon waar we met de boot de oversteek maken naar de eilanden.. FINALLY! Lekker strand en genieten. De nachttrein van Laos naar Bangkok was prima. Lekker bedje, airco, bar (all we need :). Robert is eersgister aangekomen en Fawaka gister. Beide nog nooit in Azie geweest dus best wel een cultuurshock voor ze. Meteen met z'n alle in de TUK TUK die een soort van Weely maakte, gekkenhuis hier in Bangkok met dat verkeer. We hebben al aardig wat uurtjes doorgebracht in het MBK (volgens mij het derde grootste shoppingmall ter wereld waar je echt ALLES kan krijgen. Ik heb een ipod touch gekocht omdat ik in Ventianne mijn ipod kwijt was geraakt en zonder muziek reizen is toch niet echt heel relaxed... Ik kan nu ook overal op de WIFI dus facebooken, internetten etc en heb meteen 14 cd's gekocht en er op laten zetten. Erg fijn :). Gister was de laatste avond van Tom en Mags (onze Engelse vrienden waar ik al ongeveer 2,5 week mee reis). Wel jammer want we hebben echt een top tijd met ze gehad. We zijn ook nog naar de bios geweest in het MBK wat ook wel een aparte evaring was. Eerst krijg je allemaal Thaise reclame en dan opeens staat iedereen op en krijg je het volkslied te horen en allemaal propaganda van de koning wat een grote held is hier (je ziet ook echt overal in Thailand foto's van hem en hem beledigen is ongeveer 20 jaar cel). Gister naar een discotheek geweest wat wel gezellig was maar uiteindelijk zijn we naar ons hotel gegaan om daar met ons groepje de laatste uurtjes door te brengen met Tom en Mag. Tom vliegt terug naar Engeland en Mag gaat door naar India. We zitten nu op de Kao San road waar we zo ff wat gaan eten en dan richting het hotel om een dvd'tje te kijken en optijd naar bed vanwege onze trip morgen. Nou dat was de update vanuit Azie weer.. Groeten daar en een kus voor Yara!

• 18 Juli 2011 - 13:42

Margot Verkoelen:

Ha Stijn,
    Weer goede verhalen uit South East Asia! Gezellig dat Remco, Robert en Fawake er nu ook zijn. Richard was natuurlijk helemaal happy want hij had er al zo'n zin in weken van te voren. Marieke en de boys zijn weer terug naar Gijon. Was heel erg gezellig en fijn om ze te zien. Jammer dat jij er niet was!
    Geniet nog maar lekker en ik spreek je snel weer!

heel veel liefs en kussen van je moeder

• 20 Juli 2011 - 09:09

Grote Marieke:

Hey Stijn,
    leuk om te lezen wat je daar mee maakt! Ik heb je ouders, zus en neefjes ook nog even gezien. Jammer dat jij er idd niet was maar ik kom wel een keer langs als je terug bent. Veel avonturen weer voor daar gewenst! x